18-10-2021
За 8-ма поредна година, през Октомври, Natura Bissé отбелязва Деня на красотата (Beauty Lovers Day). Това уникално събитие е създадено с една цел - да благодарим на своите клиенти, партньори и приятели за тяхното доверие и подкрепа. И да споделим, изживеем и последваме заедно мисията на Natura Bissé. Всяка година, Natura Bissé, чрез този ден, подновява ангажимента и посвещението си на грижата за кожата.
За да отпразнуваме осмото издание на Beauty Lovers Day, един от любимите ни продукти Diamond White SPF 50 PA++ Oil-Free Brilliant получава изцяло нов вид! Този слънцезащитен крем против стареене изравнява тена на кожата, бори се тъмните петна и придава неповторим блясък. А за да отпразнувате това уникално събитие, сега е на много специална цена.
Този бестселър от Natura Bissé осигурява кадифено усещане за кожата, като е изцяло oil-free. Включва в себе си и екстракт от нар, активна съставка, богата на елагова киселина, която помага за борба с причинените щети от UVA/UVB радиация, както и от тъмни петна. Формулата се допълва от витамини Е и F за осигуряване антиоксиданта защита и превъзходна хидратация.
Natura Bissé е световно призната марка за луксозна грижа за кожата. Основана в Барселона през 1979 г., в момента второто поколение на Семейство Фисас се грижи за развитието й.
Благодарение на експертизата на научния си подход, Natura Bissé знае, че всяка кожа има свой собствен глас. Този принцип е в основата на морала на марката, която обединява новаторска технология с най -деликатното човешко докосване, за да разбира и адаптира към различните нужди на всеки клиент.
Постоянният стремеж към върхови постижения доведе Natura Bissé до множество награди, включително признание в три поредни години за „Най -добрата спа марка в света“ през 2018, 2019 и 2020 г. от Световни спа награди.
С дъщерни дружества в Испания, САЩ, Мексико, Обединеното Кралство и Китай, както и с присъствие в 40 страни, Natura Bissé продължава да расте в целия свят в най-добрите спа центрове.
Вярна на своите ценности и отговорност към обществото, марката участва в създаването на Фондацията „Рикардо Фисас“ през 2008 г., за да помага на хора в уязвимо положение.